Girls just wanna have fun

Okej. Så jag hade skrivit en väldigt lång och målande text om nattens alla händelser men tyvärr så kommer ni inte få ta del av dem nu för allt jag skrev försvann pga vår inflammerade virusdator och jag känner att orken för att skriva om inte fnns där.

Men kortfattat så började det bli roligt när alla fick i sig lite promille
i kroppen och vi bestämde oss för att gå ner till stan.
Sedan gick vi, av någon anledning, till konstgräset och
sprang runt och skrek och tjoa. Det var härligt.
På vägen hem när klockan var runt tre ringde vi in till bageriet
och fick bröd av den snälle bagarstellan.
Sedan myste vi till det rejält och tände alla ljus vi kude htta och åt mackorna och oboy.
Somnade runt sju.
Dagen efter var jag trött. Riktigt trött..



kvällens klädsel + pumps
(andra bilden är ju för seriös alltså, full fart (y)



sötisbellaaa!



wild girls, klara bestämde sig för att
ta på sig pyjamasbyxorna innan vi
gick ut...haha



Haahah

Resten av bilderna är för barnförbjudna
så nu är det slut hah


Kommentarer
Postat av: lisaförfan

bilden längst ner är jävligt sexig!

2008-08-24 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0