Melon är det bästa jag vet

Ja det är inte klokt vad jag älskar den där klumpiga frukten.
Tacka vet jag alla små snubbar i u-länderna som tampas med
att odla den dag ut och dag in.

Idag mötte jag frida nere vid staden. Underbar tjej det där.
Vi tog en kebabtallrik,satt där ett tag och sedan vi gick runt i varenda butik.
Skildes åt för ett tag sen och på vägen hem blev jag påkörd ( :OOOOO)
Jag hann dock tvärnita, bilen likaså men mitt ben fastnade mellan min cykel
och bilen. Det blev inte ens en skråma på mitt ben (konstigt) så ingen skada skedd.
Förutom en skärrad emma och uppjagade gamlingar.
Det var deras fel också, som inte stannar när dom ska svänga
in till en annan gata. Men vad ska man förvänta sig när det inte är
senaste generationen bakom ratten...


Nu blir det att kila vidare och fixa lite stuffs, såå låååång!





i love my pjucks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0