Summer 08

ja snart är det slut. Inge mer brunbrända ben, steka på klippor och vara ute halva nätterna.
Snart sitter vi där igen och plågas igenom lektion efter lektion.
Jag drömde att skolan började.
Vår senaste dag var tjugo i sex och skoldagrna bestod bara av kemi fysik och matte!
Vaknade strax efter att vi fått reda på att miss ledel skulle vara vår klassföreståndare.
Tur var väl det. Vem vet hur det där hade kunnat sluta med klumpen som boss..

Idag ska jag bara slappa. Behöver återhämta mig från igår känner jag höhö.
Men på torsdag blir det kul!

(att ladda upp en bild är fortfarande lite för hi-tec för mig men det kommer väl någon snart haha)

Kommentarer
Postat av: Johan H

Hej!



Jaså, det är så förskräckligt med skola? Det tycker inte jag. Fast det kanske är olika på olika skolor. ;)



Mvh Johan

2008-08-19 @ 13:19:33
URL: http://www.jwebb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0