Lördagseftermiddag

Vid två samlades alla ifklag vid Gripen. Där fick vi skaka hand med Rami Shaban och ta emot olika priser. Efter det gick vi till en texmex bar och åt halvgod tacos. haha, nej det var faktiskt inte så gott. Man har ju höga förväntningar när man går till en texmex bar. Sen fick vi lite freetime så jag, Linn och Emma trampa hem till mig. När vi sitter o jiddrar i vardagsrummet ser jag en ÄLG! En älg mitt i stan?!! Jag var helt uppspelt och lyckades fånga ett kort på besten men det såg tyvärr bara ut som en sten. Men coolt var det ju i alla fall. Sen var det dags att sticka mot Lazergame. Roligaste på väldigt länge. Helt galna var vi. Vi körde två omgånger och det är hur kul som helst! Det här var även det sista vi gjorde med laget. En "sista kvällen med gänget" uh. sorligt som bara den. Men kvällen var helt guldvärd. Guldvärd. Jag och Emma drog sen till Daniels partaj där jag träffade Linnea som är hemkommen från Cypern! även lite annat gött folk. Vid midnatt cyklade jag och Emma hem till mig. Lillebror var vaken så vi tre satt i köket och fikade tills klockan var halv tre. Sen låg Emma och jag och snacka i mitt rum tills halv fem. Var ganska trött vid den här tidpunkten med tanke på att jag gick upp klockan åtta. Emma är den bästa jag vet.

Tack allihopa för kvällen.
Ifk f-93 <3








fat love


Kommentarer
Postat av: emma hedlund

DU är bäst <333

2008-10-12 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0