Norrköping

Jag och min Lisa tog tåget till Norrköping denna dystra dag. Vi lunchade och shoppade. Jag var ju uppe i Stockholm förra helgen och handlade upp pengar och jag har shoppat mer eller mindre i två månader nu så jag hade bestämt mig för att inte handla något. Det blev, trots mitt shopping-förbud, en t-shirt som ni kan få se bild på någon gång! Den var ekologisk och grymt snygg. Efter den grymma dagen traskade vi i snö-regnet till tågstationen. Vi var dyngsura och när vi kom fram till nyköpings central var det bara att sätta sig på hojen och trampa hem i det iskalla vädret. Men dagen var mysig. =)











Kommentarer
Postat av: lisa

hähä tack för dagen pärlan min

2008-10-30 @ 22:35:22
URL: http://lisaet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0