Tisdag

Skolan suger allmänt. Inte bara skolan utan allt annat. Men jag såg fram emot efter skolan då jag skulle träffa Silan. Deppsilan och Deppema gick ner till stan. Vi åt kebab och fastnade där i två timmar. Grymma två timmar. Grym eftermiddag. Jag är definitivt inte lika depp längre. Vi har även bildat en pakt att leva nyttigt. Det kommer förmodligen gå åt helvete men nu ska jag klara det ta mig tusan!

Hej och hå silan är bäst sov gott =)



testade lite fish-eye..



månen var stor jao


Kommentarer
Postat av: S

alltså hahaha måste bara säga att jag just nu ligger i sängen o äter ben&jerry's!!! så jävla gott och min nyttiga period börjar imorgon!! (a)

jag är så jääävla tacksam över att jag har dig! tack för idag..<3

2008-10-14 @ 22:18:00
Postat av: Anonym

och jag kom nyss på att jag har godis kvar så nu ska jag göra mig iordning och sen lägga mig och fetta loss hähäääähääääää OBS den nyttiga perioden börjar IMORGON. viktigt vktigt. haha :) i love you<3

2008-10-14 @ 22:25:58
URL: http://ewatson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0