Hakuna matataaaaa eller

Nu äntligen är jag hemma och jag ska nog stanna här ett par dagar nu. Känns nästan som att jag varit ute och rest, kanske för att jag har hunnit med så mycket sen sist jag skrev. Och ja, kanske dels också för att jag under halva tiden levt i en fyllebubbla. Fast det är ganska värt ju, bortsett från att jag igår förstörde några människors kväll som från början skulle bli en kul kväll på Olearys. Fint är det dock att en viss människa, som råkade vara Ensån Där, övervägde att spendera hela natten med alltför onyktra jag.
  Idag kröp sig den vanliga ångesten fram igen som legat och väntat på att få komma fram. Fast den drog lite senare idag, då jag blev på bättre humör av solen och fina människor. Men ja, med promille i kroppen alltså.

För övrigt så är det lov och jag vet knappt vilken dag det är och jag är såhär glad:
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DHUAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0