mediateket 12:01

Till vänster om mig sitter en Silan.Till vänster om henne sitter en Timothy. Spanska med Lilian är inget vi tycker om och vi kämpar nu för att överleva denna långa, alltför långa, timme. Den här lektionen hade vi dock turen med oss (som ALDRIG händer annars) att hon måste vaka över minoriteten av gruppen som skriver np.Gud har hört min röst igen.Vi blev nedskjutsade och beordrade att sitta här i mediateket och jobba med spanskauppgifter.Snälla som små lydiga hundar gick vi ner hit fast det är väl allt annat än spanska som pluggas.Hitlerlärare tror verkligen att vi är helt pantade.Tur för oss, ja.Denna timma är trots detta väldigt tråkigt. Annars skulle jag inte ens komma på den onödiga tanken att gå in och skriva ett ännu onödigare inlägg i en ääännu onödigare blogg. Sådärja.okej mitt ordförråd har försvunnit helt.


jag hittade en annorlunda bild på en finare människa.Den var värd att publicera.haha

sen dör jag litegranna till min älska-favorit-jag dör-hemsida

Kommentarer
Postat av: Silan

helt galet, helt jävla galet! så jävla dö-snygga och fan vad vi ska fota i sommar babe, vi ska bli så jävla coooooola.

och en puss till lille <3

2009-04-24 @ 14:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0