Orken gick o gömde sig

Idag har jag lidit av den fruktade jag-pallar-inte-ta-mig-till-skolan-idag-syndromet. När jag låg i sängen i morse och faktiskt försökte ta mig upp började jag tänka för och nackdelar och kom ganska snabbt fram till att jag inte hade någon direkt anledning att pallra mig iväg till skolan. Större delen av dagen har jag istället tillbringat sittandes mot en husvägg i den gastande solen med en kemibok i fejan och en glasskål bredvid. Det gick bra det också. Mitt tillstånd är nu dock stabilt efter ett långt samtal med min lunda and some feel-goodmusik. Fast jag tänker inte gå till skolan imorgon heller. Pluggandet som uteblivit denna vecka måste tas igen så imorgon blir det en catch up day för min del. Och lite sittandes mot en husvägg i den gastande solen med en glasskål bredvid. Det går bra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0