The comeback of Emma

Nej, jag finner inget större intresse i att ägna en hel dag åt att läsa om det periodiska systemet och kemiska bindningar. Det blir som det oftast blir när jag försöker koncentrera mig åt något händelsefattigt och enligt mig onödigt; jag hamnar här. När jag sedan suttit här och bränt lite tid försöker jag istället sysselsätta mig med något annat. Nu när alla andra är i skolan går det inte så bra. Leta ny musik på spotify, sola, spela piano, träna, äta (som faktiskt blir en av de största sysselsättningarna) och andra konstiga saker är det jag uträttar en dag som denna. Inga direkt betydande prestationer för någon annan men för mig har det varit väldigt betydande. Det känns som att jag nu har hunnit ikapp igen, dels med alla sjuttioelva saker att göra men också med min hjärna som tidigare var överbelastad med jobbiga tankar och annat överflödigt.
Men nu så alltså, nu är jag på gröten igen
yeeeyyy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0