Fortfarande stum

Mina tankebanor kan inte leda till annat än coldplay. Jag har så mycket ord jag vill skriva men jag kan inte formulera mig, vet inte vart jag ska börja.Magiskt. Det var fan helt jävla magiskt. En konstant lycka som fortfarande håller i sig, en konsert i kärlek, man kan fan klara allt. Som sagt. Inte formulera sig. Livslust






Imorgon är en konstig dag. Efter tidigare sommarlov har jag känt att man går tillbaka till vardagen men detta år känns det som att jag är påväg mot något helt annat. Vad är skola? Vafan. Sättet jag lever nu är min vardag. Och jag älskar det. För tillfället älskar jag det mesta. Det har jag gjort i några veckor nu.

Kommentarer
Postat av: line

men fyfan vad mäktigt! jag måste säga att jag är jäkligt avundsjuk på dig emma.. :)

2009-08-24 @ 16:22:49
URL: http://charmgirl.blogg.se/
Postat av: Lojsan

SINNES SJUKT BRA! (=

2009-09-12 @ 11:55:24
Postat av: Anonym

JA HELT SJUKT!

2009-09-12 @ 12:16:13
URL: http://ewatson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0