örstigsnäs scoutvilla är det synd om

Vi skapade en minifestival. En minifestival utan musik men det gick bra endå eftersom hälften av oss verkligen är musikaliskt begåvade. Vi blev ganska många till slut och kvällen blev sådär stört rolig som man kan leva på ett tag. Sen fick sex stycken av oss idén att gå in till stan (alla åkte hem i gryningen då ingen ville vara kvar vid det där huset ifall det skulle komma en scoutgubbe och upptäcka vad vi gjort till deras stackars hus) så då gjorde vi det. Det tog tre timmar vilket var lite mer än vad vi räknat med men vi hade varandras sällskap, hittade en kundvagn som vi drog vår packning i och såg den finaste soluppgång jag någonsin sett så det gick an mer än väl. jag var hemma åtta i morse med smärre fotont och en stund senare fann jag mig själv deckad i min stora sköna säng. Nu ska jag äta kebab med Silan jajaja


jag hade en jävla ångest när vi gick för att jag bara hade min lilla dåliga kamera med mig. Det var så jävla fint där. Fast nej vadå inte alls dålig kvalle ju, nej nej, för all del.damn

Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att man missa :(

2009-08-14 @ 10:17:45
URL: http://einne.devote.se
Postat av: Anonym

de va så jävla värt jennie!!

2009-08-14 @ 13:59:31
URL: http://ewatson.blogg.se/
Postat av: siri

Det va skit fun!

2009-09-22 @ 17:50:50
Postat av: Anonym

ja de va så jävla kul!!

2009-09-22 @ 17:59:51
URL: http://ewatson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0