för det var en bra kväll till en början

Som mitt facebookstatus säger, vafan gjorde jag igår egentligen?
Vi krökade i en tvättstuga, hittade kameror i tvättmedlet och festade med människor vi inte alls umgås med annars. men sånt är fint, sånt behövs. Fulla ungdomar på en lika full buss som gjorde att chaffemannen var nära att ta till andra metoder. vi gick in till stan, träffade någon fin. Ansikten som passerar men inte är mer än suddiga rinnande bilder, några ansikten som är poliser. Varannan vatten och jag från och med nu. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när jag tänker tanken att det är en festdag kvar. Med tanke på tillståndet just nu röstar min kropp mer för att ligga instängd på mitt rum och lyssna på maria mena ensam och spara alla deras psykiska tillstånd genom att inte visa mig ute.
Eller så slår jag bort de äckeltankarna jag har om mig själv för tillfället, tar en dusch och kletar på lite smink på mitt bakfulla fejs och beger mig iväg mot mina vänner som krökar vidare, och lever livet sista karnedagen.Antingen eller. antingen eller.

Sola och bada med gänget nu.välbehövligt för sinnestillståndet. bra ärom


baksmälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0