Det är när jag mår bra som jag aldrig uppdaterar här

och idag är det den 14 december. och jag lever, men det är knappt på något sätt. ibland känns det bra samtidigt som allt känns åt helvete. är ganska rädd för den ovissa framtiden just i detta tillfälle.

och jag sänder kramar till alla hjärtekrossade där ute och önskar att jag och någon mer kunde flyga ut och rädda alla ensamma förlorade själar. det vore en fin julklapp.

lucia var så underbart. vi är fina. och jag går världens bästa linje.

som sagt så uppdaterar jag inte när jag mår bra. för jag vill få ut alla känslor i ord och allt som händer just nu. men det kan jag inte. och jag vill inte att alla ska uppfatta fel och få en sne bild av det hela. det vore en skam. därför lämnar jag allt det osagt. men som sagt


förra veckan var ett rosenrött skimmer av lycka





Kommentarer
Postat av: Sofia

du skriver så jävla vackert

2009-12-15 @ 16:50:48
URL: http://sofiasoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0