KOM IGEN LENA


Igår var en väldigt händelserik dag.Hm.Vi åkte in till stan. Bar ett fotbollsmål till fågelboparken.Pratade med spanjorer. Spelade tvspel hemma hos Peter in på nattimmarna. Efter sammanfattningen var den inte så händelserik.Ajrå. MEEEEN-

Imorgon åker jag till Italien kära vänner. Det kommer bli fett och räkna med bilder när jag kommer hem. Eller nej, inte när jag kommer hem. För morgonen efter brummar vi ner till Peace&Love och lever livet i fem dagar. SEN, efter det, då kan ni räkna med bilder. Och lite sådär konstiga texter som man inte fattar något av utan bara de som jag tillbringat dagarna md kommer förstå något av. Under den här tiden flyttar jag också kom jag på. Hejohå! så nu ska jag väl gå o börja packa lite. Packa mitt rum, packa till Italien, packa till p&l.

Måste bara tillägga att jag nu är ägare av den snyggaste klänningen som någonsin befunnit sig i nyköping
tänka sig

HEJDÅ PÅ ETT TAG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så bra i italien, det är grymt där!!

2009-06-17 @ 21:00:10
Postat av: sara

det kommer bli gryyyymt!

ha det så bra i italien :)

2009-06-18 @ 11:38:35
URL: http://metrobloggen.se/sarak
Postat av: saraa

men hallå vad ksa men ha med siiiig?

2009-06-18 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0