12:47 SÖNDAG?!

Söndag och alla dessa söndags-måsten. Varför finns den här dagen? Det ska vara vilodagen men det är ju långt ifrån en vilodag?! Ångestfylld och tusen saker att göra. Tyvärr är det inte roliga saker som måste göras. Har tänkt att jag ska städa rummet under flera veckor men bara skjutit upp det. Likadant är det med tusen andra saker. Jag bara skjuter upp och skjuter upp och till slut går det inte att skjuta upp något längre utan allt kommer över en på en och samma gång. Jobbigt. Ångest. Halva dagen gått. Ändå sätter jag mig här vid datorn, som vanligt. Nu ska jag gå och ta tag i Mount Everest i mitt rum, som bildats i form av kläder. Sen måste jag plugga plugga... Som även det uteblivit i en alltför lång period.

Åh. Ångest.

Ett fet plus är att solen skiner och att det är åtta grader ute. Gud kanske har fel om sabbatsdagen men vädergudarna gillar jag i alla fall för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0