lördag

Den här dagen är ett bra exempel på att man kan hinna med väldigt mycket på en dag.
Jag tog tog tåget upp till Stockholm där jag mötte älskade Emma.
Shoppade och kutade runt, mycket nöjd med mina köp och vårkänslorna bara växer!
Sedan blev det att kuta till tåget. Hade inte tåget varit försenat så
hade vi inte hunnit och det hade varit lite oturligt för att då hade vi
inte hunnit till nästa inplanerade tillställning som var lasergame
med dunderbra folk! Linda och Ida har blivit sweet sixteen
så det firades såklart. Efter lasergame, som jag faktiskt är bra på (!),
gick vi till fazana, käkade och hade det bra.
Kvällen avslutades hemma hos Alex i hans slott,
Gabbe badade i poolen och sen tittade
vi på roliga filmer haha. Sjukt jävla värd dag.

ASBRA :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0