Valborg

Kan inte avgöra om valborg är överskattat eller inte men min kväll blev i alla fall under förväntningarna. Det var både underbart och sämst. Vad det dock inte råder någon som helst tvekan om är att mina girls är det bästa som finns.

Skrikande törst.Illamående.Hunger.Min enda önskan var i morse att få ligga där instängd i mitt rum och inte ha någon kontakt med omvärlden. Tog mig i kragen och gick upp, bredde en macka, stirrade in i väggen.Stirrade lite till och gick igenom kvällen bit för bit i huvudet av det jag kom ihåg.

Det var en fin kväll till en början. Grilla i kvällssolen med de bästa och dela sällskapet med randomsnubbar som bjöd på öl om vi sjöng en stark kampsång.Helt okej. Sedan började promillen värka samtidigt som solen var påväg ner och vi hade roligt.Jag skrattade som aldrig förr åt Thildas vurpor i de stora buskarna samtidigt som Emma stod och steppade, Lisa poserade och alla andra var galna. Vi rörde oss mot vallarna och stötte på fint folk, dock inte ens i närheten av så många som man borde stött på.Jag cirkulerade mest mellan främmande ansikten och då och då dök det upp ett lite mer bekant ansikte. Men det var inte ofta. Här börjar också minnesluckorna värka ganska mycket. Ensån Där sällskapade med mig hem någon gång under den tiden då diverse kroppsdelar börjar tappa känseln av kylan.Han är fin.

Nej, jag kan inte av min sammanfattning konstatera att valborg var bäst men bättre kvällar väntar nu när värmen också har kommit

hej

riktigt.wierd.

Kommentarer
Postat av: Linn

du blev glad av att se mig iaf (verkade det som) ? haha sötaste emma.

2009-05-01 @ 19:04:21
URL: http://bylinn.blogspot.com/
Postat av: Anonym

det stavas wierd

2009-05-01 @ 21:32:22
Postat av: lisen!

hahha riktigt gullig bild på mig och hamppp!

tack för kvällen <3

2009-05-02 @ 18:01:30
Postat av: Anonym

knäpp kommentar som har skrivit det stavas wierd, när det stavas weird.

2009-05-06 @ 09:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0