Ytterligare ett inlägg som bidrar till den positiva energin

Nej.Det här håller inte längre. Efter att ha bestämt mig för att vara hemma från skolan med syftet att göra allt som jag ligger efter med sitter jag ändå här flera timmar senare med en hel hög med böcker som skriker att jag ska sätta igång och plugga in dem och arbeten som still är ogjorda. Mina catch-up-day-dagar som aldrig fungerar utan resulterar till ännu mera ångest,lärare som skäller på en,alltför mycket att oroa sig över och tankar som flyger runt i hundraåttio innanför pannbenet,KAN INTE NÅGON VÄNLIG MÄNNISKA BARA KOMMA OCH RÄDDA MIG?nej okej.Ska väl gå och ta tag i helveteshögarna med kläder,helvetesplugget,helvetesillamåendet, helvetesdagen och hade jag haft förmågan skulle jag ta tag i det svarta helvetesmoln som hänger över stan, redo att pissa på oss vilken hundradels sekund som helst.

update:
Molnet hörde mig.Det regnar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin!

2009-05-28 @ 18:45:34
Postat av: Anonym

tack så mycket

2009-05-28 @ 19:19:17
URL: http://ewatson.blogg.se/
Postat av: L i n n e a

sv: samhäll-media :)

2009-05-28 @ 20:51:57
URL: http://anderssonlinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0