++ Til kingdom come



Igår vaknade jag med gorgeous bredvid mig. Idag vaknade jag med gorgeous bredvid mig.

Det är så skönt att sätta sig på en buss. Sitta där och vara värdelös, lyssna på musik. Hjälpa en gammal tant i nöd. Passera små gulliga hus som lyser upp den mörka novemberskogen. Åka en timme. Hoppa av på stationen och få känsla av jul. De gamla höghusen ser så juliga ut, som i Pelle Svanslös. Burra in sig i halsduken, gå en bit för att sedan möta den man kom dit för. Fint. Mysteriet på greveholm och heta kyssar. Finare.
Tog halv trebussen hem

Duschade varmt varmt och ligger nerbäddad i soffan. Mamma bakar kladdkaka och allt är mysigt.


Kommentarer
Postat av: kajjan

myysig bild! ger sån hemkänsla

2009-11-15 @ 19:54:01
Postat av: Ameli

svar: Tack så mycket vad glad jag blir att du tycker det! :) Härlig bild föresten!

2009-11-15 @ 20:17:55
URL: http://ameeelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0