En gång var vi i Stockholm


Och nu sitter vi här, lärarlösa så hälften sitter och tar hand om sina jäkla fiskar på facebook och det utbryter en smärre hysteri när de ser att andras fiskar håller på att dö. 

Andra redigerar. Jag är en av de andra. Vi sjunger även Totaly clips of the heart, headbangar och fiskskötarna läser upp vad deras fiskar heter. Vanliga namn är Snurre, Bubblis, Fiafisk, Angel, Gummzi, fishyboy, Fishy_09, Bitch, Fish and Chips, Gumman, Gubben. Skulle någon filma oss nu skulle det bli en otroligt exeptionell, magnifik, förträfflig och rolig film. Fan vad vi får mycket gjort då.

Nä nu ska jag ta mig i da krage och skriva lite bildtexter på engelska till bilder på Linda. Inte så ansträngande med närmare eftertanke.

Kommentarer
Postat av: line

det är ju hemskt. att se fiskar som är så illa ute. det skär i hjärtat.

nu tycker jag att vi sjunger lite mer!

2009-10-14 @ 14:38:54
URL: http://charmgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeagaaaaaa. fizk

2009-10-14 @ 14:44:16
Postat av: Julia

Jaa, jag klarar inte av att se dom lida! Yees line, börja sjung nu

2009-10-14 @ 14:44:44
Postat av: Anonym

ja sjung nu när sara står framför henne!!!!

2009-10-14 @ 14:47:47
Postat av: mallan

SJUNG!!!!!!!

angel <3<3<3<3<3

alltså, man blir helt förkrossad och får en stor klump i magen när man ser de ledsna minerna i fiskarnas små söta ögon :(

2009-10-14 @ 14:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0