Jävligt mycket hej

Hade inte hjärta att göra en ny blogg. Jag gjorde en, laddade upp lite inlägg. Det kändes bara läskigt och fel. Samtidigt hatar jag nästa denna. Vill mest ha den som ett minne bara. Aja. Här är i alla fall Klara.
Förresten så är det lov. Fantastiskt är vad det är. Fast jag har inte gjort speciellt mycket. Festa känns väldigt långt bort fast på fredag slår vi klackarna i taket och jag ska vara en full pumpa. På lördag ska jag bara vara full och då fyller Paulina år. Det säger väldigt mycket, att det kommer bli en bra slutspurt på lovet. Annars har jag mest legat och pussats, tittat på filmer, hostat ihjäl, haft sex and the citymaraton med finfina vänner och ätit onyttigt. Hejhejhejdå

Kommentarer
Postat av: Lotta

fin höstbild!

2009-10-29 @ 00:16:45
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0