How long must you wait for it?


Datakunskap i två timmar är varken kul eller intressant. Nöjd över att vi tog oss igenom lektionen, minst sagt!

Idag var jag på stan med min iPod och alltför proppfulla väska. Jag var klumpig. Välte saker och gick in i grejer, folk tittade och oj vad jobbig hon är. Kollade på alla galgar med kläder som låg där hjälplösa och väntade på att jag skulle plocka upp dom. "Son. Don't ask neither how full or empty is your glass. Cling. To the mast, spend your whole life living in the past" Nej. Jag lät de hjälplösa och fula kläderna ligga kvar på golvet, lyfte min trötta blick och gick därifrån. Med detta sagt har ni dagens humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0