Morgonsol

Igår åt jag mycket. Så igår var jag mätt. Vi hade det mysigt på rhodos. Vi hade det mysigt hos Linda.
Jag gick genom stan sen mitt i natten och letade efter någon. Det var kallt och gjorde ont i mina fingrar. Men jag hittade det jag letade efter. Vi sprang hem.

Idag är det lördag. Jag känner de där känslorna jag börjar känna när vi går mot ljusare tider. Morgonsol är underskattat så jävla hårt. MORGONSOL tills jag dör. Morgonsol. Jag ska snart ner och försöka fynda på second hand hade jag tänkt. Sen ska jag fika.
Sen ska vi supa.
Mitt rum doftar jocke och om två veckor blir det joakim x 2

Kommentarer
Postat av: Lotta

fin bild! och det sitter blad på trädet, det saknar jag.

2010-01-31 @ 01:04:36
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0