BORDE EGENTLIGEN LÄGGA IN ASSNYGGA BILDER FRÅN SENASTE TIDEN. MEN NEJ

För ett par dagar sen dansade jag mig full till stockholmsband. det var fint och jag kände att äntligen, äntligen händer det något i den här stan som är riktigt värt. inte tråkiga hemmafester där alla röker, deeptalkar, någon blir för full och sen går hem. nej
det här var verkligen annat
dans, sång, skratt och skimrande ljus.

sen hamnade jag på en av alla tusen bryggor med nån jag inte kände
pratade om kameror
om gotland
om kakor
och om andra saker som är fina.

jag kom hem till gryningen och kvittrande fåglar. livslust.


saken är den att inget av det spelar någon roll nu.
inte när det är såhär

då spelar ingenting annat någon roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0