Ligger däckad i min säng och missar massor i skolan men känner ändå att det är en bra dag

Inatt drömde jag att jag åkte på en röd cykel på en grusväg ute i Buskhyttan och var påväg till en fotbollsträning. Solen sken och helt plötsligt bredde stora landskap och höga berg ut sig framför mig och jag fotade jättemycket. 

Jag skickade ett sms till Klara imorse. Det löd något i stil med att vi måste fixa tandemcykeln!!!
Så det ska vi göra snart.

Igår hade jag på mig skinnjacka utan att frysa (okej började frysa efter ett tag) good sign

ALLT ÄR SÅ FINT

Jag känner att jag vill göra jättemycket. Men jag kan knappt röra mig.



Nästa helg ska bli annorlunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0