/ RECENT ACTIVITIES /

Den här helgen har varit så in i helvetes upponer. mest fin. men mycket upponer
det var fredag. vi satt och hade vår allra sista lektion för det här läsåret.
ute var det soligt och plötsligt såg jag ett fint träd utanför klassrumsfönstret. så vi gick ut

satt på en buss i kvällssolen. ville bara hoppa av och ta kort på allting.
kom fram och fick en puss i pannan och jag liksom landade.
grillade i en kvällssol och pratade till midnatt. plötsligt var jag full.

under lördagen låg vi i världens finaste park, mötte upp linus, handlade glass
och satt vid vattnet. jag älskar gnesta såhär års.

hittade en loppis i stan

puss

men de slutar ofta såhär hehe

tryckte i oss en förträfflig förrätt och varmrätt.
sen hann vi inte mer.

solnedgångsbussresor på landsvägar är fan så fint.
cyklade hem, slog på tvn och fick syn på linn. COOLT.

sedan hamnade jag här en stund innan jag och klara begav oss på nattpromenad i staden.
sen kom åskan
sen kom ösregnet
sen kom oroande samtal.
störd jävla cpnatt.

kom hem vid två.
åkte igen halv tre.
somnade vid tre.
vaknade vid fyra av människa i hallen
and then what

pang söndagmorgon.
imorgon måndag och ingen mer tråkig vanlig skola.

nu är det jesus christ superstar för hela slanten i två hela veckor

snacka om att trivas i nuet

Kommentarer
Postat av: Meli

Hej. Meli heter jag, går faktiskt på Tessin!

Tycker din blogg är riktigt fin, men undrar hur tusan gör du så bildenra lbir stora? :) jag hade tänkt börja blogga men skulle gärna vilja fixa det innan. kram!

2010-05-23 @ 20:06:30
Postat av: Anonym

sv; jasså, vilken klass?

tack så mycket!:D

jadu, det minns jag faktiskt inte tyvärr.

gå in på http://designadinblogg.se/, där finns typ allt! hoppas du hittar

2010-05-23 @ 21:20:40
URL: http://ewatson.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad fint!

2010-05-23 @ 21:30:12
Postat av: Lotta

jättefina bilder!

2010-05-24 @ 15:41:49
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: Victor

Hej Emms! Virrepirre här :)

Skitfiina bilder, måste jag få säga.

Två snabba frågor: Vill du åka med i bilen till Emmaboda och var ligger den där loppisen?

Ha det bäst!

Puss o kram

2010-05-25 @ 18:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0