MONDAY

nu är vi där. vid den hållplatsen vi väntat på i mer än ett halvår.
känns lite overkligt. att man jobbar för något så mycket och länge, att det alltid varit så långt
kvar och när det väl är här så inser man hur mycket det är här.

projektveckorna-temaveckorna-musikalveckorna

min finolino ägde idag. alla ägde idag. vi är bara inne på första dagen och mycket sitter.
feels damn good

men
kan inte låta bli att tänka på hur det kommer kännas när det här är över

borde inte
men kan inte låta bli.
kuken

Kommentarer
Postat av: MALINSKISTIGNGGNG Ja...

Snygga bilder och du har så rätt. Vi är på grymt god väg, och jag uppskattar din finfina energi under hosanna. Du och Olivia är rediga förebilder för de andra små stackarna som var tvungna att höra på mina skrik och gnäll.

BRA TJOHEJ

din blogg är fin också trala

God Jul

Malin var det ja haha

2010-05-24 @ 20:47:59
Postat av: tove

fint! och jag vet den där känslan, både bra och dålig på samma gång.

2010-05-25 @ 16:32:14
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Josephine

(hittade visst hit igen) men NU kan jag sätta fingret på vad du köpte (typ sådär hundra år senare iofs) men visst va det du som köpte en grymt läcker hatt som du förvisso fick hänga undan :) men det är du med hatten va? hehe.

2010-06-02 @ 22:21:13
URL: http://mariejane.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fina bilder.

2010-06-25 @ 22:21:49
URL: http://loveofamartian.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0