WEDNESDAY


huvudet värker och det känns som att ögonen ska sprängas.
men

mot skolan och två sista lektioner.
muko och kör, dvs JESUS CHRIIIST SUPERSTAAAR
inte pjåkigt. jag älskar musik estet

efter den här dagen äre tio ordinare skoldagar kvar. TIO.
sen slungas vi in i två projektveckor då vi bara kommer jobba med musikalen.
sen
är
det
fucking
dags.

ett halvårs arbete ska presenteras under en helg på culturum.
det kommer bli magiskt tror jag nog.
jag kommer sväva på rosa moln tror jag nog.
men vad fort tiden går.
vart tog ettan vägen?
vart tog vintern vägen?

tio dagar. projektveckor. premiär.
det kommer bara säga poff - så är jesus christ och esmk07 bara ett minne
sentimentalt och hjärtskärande. på riktigt.

men
inte
tänka

det
nu

Kommentarer
Postat av: ida

söta människa!!! Fin blogg som vanligt :)

2010-05-07 @ 13:27:45
URL: http://idahjelmestig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0